Liity jäseneksi

Miksi liittyä VäVi:n jäseneksi?

Liittymällä jäseneksi saat mahdollisuuden vaikuttaa seuran toimintaan ja osallistua seuran toiminnasta päättäviin kokouksiin. Jäsenyyteen kuuluvalla jäsenmaksulla omalta osaltasi annat suoraa ja epäsuoraa taloudellista tukea seuran toimintaan. Jäsenmäärä on yksi keskeisistä kriteereistä toiminta-apurahojen saannissa.

Urheilijoilta edellytetään jäsenyyttä, jos he haluavat edustaa eri lajien kilpailuissa Vähänkyrön Viestiä. Myös kaikilta toimijoilta edellytetään voimassa olevaa jäsenyyttä.

Miten liityn jäseneksi tai jatkan jäsenyyttäni?

Syyskaudella Viestin junioriurheilijoita  kiertää jäsenkerääjinä talo talolta ympäri Vähääkyröä jäsenlistoineen. Jäsenyyksiä voi jatkaa kalenterivuodeksi kirjoittamalla listaan jäseneksi tulevan tai tulevien nimitiedot ja tiedon siitä, onko jäseneksi ilmoittautuva alle 18 vuotta vai yli sekä maksamalla kuluvan vuoden jäsenmaksun. Sama menettely koskee myös uusia jäseniä.

Yhdellä ilmoittautumisella kannataa ilmoittaa jäseniksi koko perhe. Tällöin on muistettava kirjoittaa kaikkin jäseneksi liittyvien perheenjäsenten nimet ja ikätiedot listaan.

Jos sinulla ei ole mahdollisuutta hoitaa jäsenyyttäsi kuntoon edellä mainitun listakeräyksen kautta, niin voit ilmoittautua jäseneksi ja maksaa jäsenmaksusi pankkiin tilille numero   FI04 1515 3006 1006 22 tai FI41 4727 9020 0066 85.

Jäsenmaksun suuruus vuonna 2024 on 5,00 euroa/henkilö. Jäseneksi voi liittyä myös talouskohtaisesti, jolloin hinta on 10,00 euroa/talous.

Kirjoita maksutapahtuman viestikenttään "Jäsenmaksu 2024" ja jäseneksi liittyvien nimet sekä heidän ikätietonsa eli ovatko he alle vai yli 18 vuotta. Ikätieto on keskeinen tekijä Vaasan kaupungin avustuksien jakokriteereissä.